אדם ברקוביץ

אדם ברקוביץ

אדם ברקוביץ כותב תוכן במדריך מחשבים בעל ניסיון עשיר בתחום בעל ידי עשיר תוכן מקצועי

התראת מערכות מחשוב

התראת מערכות מחשוב

בעבר, התראות שונות עבור בעיה בשרת, בעיה של קריסה במחשב, התראות על עמודי אינטרנט שאינם מצליחים להיטען ועוד נעשו באמצעות שיחה טלפונית של מוקד תמיכה שסיפק התראה על הדבר או על ידי גילוי עצמי של הבעיה, אך כיום הדברים שונים לגמרי וישנה אפשרות לקבל סמס התראה על בעיה כלשהי באתר האינטרנט או בתוכנות מסוימות בשרת.

התראת מערכות מחשוב
התראת מערכות מחשוב

כולנו חיים בענן?

נכון להיום כל אחד יכול לבצע גיבוי של כל החומרים על המחשב בשרת וירטואלי מרוחק, כלומר בענן. למעשה, שירות ענן מהווה את אחד השירותים החשובים ביותר בענף המחשוב בשנים האחרונות וזאת משום היכולת שלו לספק גיבוי ואפשרויות שונות מרחוק. ישנן מערכות רבות שמתקיימות רק דרך ענן וזאת על מנת שלא ייווצר סיכון כלשהו שהאקרים יפרצו למערכת או תוכנות ריגול כלשהן. במקרים בהם אתם מתפקדים כמנהלי מערכת מחשוב במקום העבודה שלכם או שאתם בעלי עסק ונדרשים להשתלט על כל מיני משאבי מחשוב, חשוב שתדעו שיש לכם אפשרות לקבל התראה אודות מערכות מחשוב באמצעות סמס. כל עסק מקצועי עם אתר אינטרנט חייב להקדים את הגולשים ולאתר את הבעיה הקיימת בשרת או באתר האינטרנט. יש לזכור שגולשים שיתקלו באתר בו דפי האינטרנט אינם נטענים, שהמידע אינו עובר מהטופס לשרת הדואר ושאתר האינטרנט אינו נפתח ובמקומו עולה הודעה של שגיאה, יתרשם שהחברה שלכם אינה מקצועית דיה ויחשוב פעמיים האם לשכור מכם שירות או לקנות מכם מוצר כלשהו.

ההתראות מגיעות עד אליכם

ישנן מערכות מחשוב ותוכנות שונות שכניסה אליהם מאפשרת קבלת דו"ח התראות על בעיות שונות במערכת וזאת על מנת שיוכלו לתקן אותם. אנשים רבים שעובדים במחשבים ובאינטרנט מכירים גם את מערכת הגוגל APPS לעסקים שגם היא מאפשרת מנגנון של התראות שמאפשר קבלת התראות עדכון על כל דבר ועניין. התראות אלו חלות בעיקר לגבי כל הקשור אל המשתמש, אם מדובר על שינוי סטטוסים בחשבונות השונים של המשתמשים במערכת והתראות לגבי כל מיני שינויים בהגדרות של המערכת. למרות כל זאת יש לקחת בחשבון שמדובר על התראות שמופיעות כאשר האדם מחובר למחשב, לכן נשאלת השאלה מה קורה אם קורה משהו באתר האינטרנט והאדם אינו מחובר כמנהל המערכת באותה עת אלא מנותק לגמרי מהמחשב? הפתרון לכל המצבים הוא על ידי מערכת מחשוב מיוחדת שמספקת התראה של סמס בגין כל בעיה.

לסיכום, אם בעבר הטכנולוגיה לא אפשרה לנו לדעת מתי יש לנו בעיה במחשב או באתר האינטרנט בזמן אמת, כיום יש אפשרות לרכוש מערכת מיוחדת לניטור של מיני בעיות. המערכת שולחת התראה של סמס לגבי כל בעיה שיש באתר האינטרנט או במערכות החשובות של החברה. שימוש במערכת זו תאפשר לכם בקרה מתמדת על מצב האתר שלכם ותיקון כל בעיה טרם הלקוחות שלכם מתחילים להתלונן.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest