איזה קורס במחשבים כדאי ללמוד

איזה קורס במחשבים כדאי ללמוד 

תחום לימודי המחשבים הפך לנפוץ ומבוקש מאוד בעשורים האחרונים ועומד ביחס ישיר אל התפתחות המחשוב ורשת האינטרנט. למעשה המחשב והאינטרנט התפתחו והחלו להיות בשימוש האדם הפשוט בערך באותו הזמן, אבל הם לא בהכרח קשורים אחד לשני. מחשב ללא אינטרנט אמנם נראה כמכשיר חסר משמעות אבל סברה זו אינה נכונה, במיוחד כאשר מדובר על שימושים מקצועיים. אינטרנט ללא מחשב, לעומת זאת, מקבל יותר נפח ומשמעות, כאשר ניתן לגלוש דרך מכשירי סמארט פון וכדומה, אך גם הם תוצר של מחשוב.

קורס במחשבים
קורס במחשבים


ההייטק למעשה מכיל את השליטה על שני התחומים הללו שמעצבים את דמותה של המאה ה-21. כמו כן, בעת שבה לימודי תואר ראשון, במיוחד בישראל, לא בהכרח מהווים אמצעי בטוח לקבלת עבודה, קורסים של מחשבים נמשכים זמן קצר יותר מתואר ולאחר מכן כבר ניתן למצוא עבודה בקלות יותר ממקצועות אחרים ואף ללא ניסיון או תואר אקדמאי כלשהו. חשוב לציין גם את המשכורות הגבוהות יחסית של עובדים בהייטק, גם אלו שרק סיימו קורס בתחום במחשבים וכמובן עבור אלו שכבר ותיקים בתחום.
עם זאת, בגלל שתחום האינטרנט והמחשבים משתנה כל הזמן, אילו קורסי מחשבים הכי משתלם ללמוד בשנת 2014?

מפתחי DOT.NET – מבוקש ומגוון

מפתחי DOT.NET הם מתכנתים בסביבת WEB כלומר בסביבת רשת האינטרנט ומשרות DOT.NET מאוד מבוקשות בתחום ההייטק בנוסף למשרות מתכנתי c+, משרות Java וכדומה. הקורס מכשיר לפיתוח מערכות בטכנולוגיות מתקדמות ביותר, גם אנשים ללא רקע או ניסיון בפיתוח פלטפורמות כלשהן. פיתוח DOT.NET נחשב היום לנפוץ ומבוקש ביותר בעולם התוכנה והקורסים יקיפו בדרך כלל את יסודות התכנות ונושאים מתקדמים יותר כמו שפת הפיתוח הפופולארית #Cואף פיתוח אפליקציות Windows גרפיות , פיתוח אתרי Web ועוד.

יש לשים לב שהקורס מכין את הסטודנט למבחני ההסמכה הבינלאומיים של Microsoft ושמקנה ניסיון מעשי ותיאורטי כאחד. כמו כן, יש לשים לב שהקורס שאותו אתם בוחרים יתאים לעולם העכשווי וילמד גם מודלים שנמצאים בחזית הטכנולוגית כמו פיתוח שמותאם לרשתות חברתיות ולמידת העקרונות על פיהם רשתות אלו עובדות.

אבטחת מידע – מבוקש ויצירתי

גם אם אתם לא מגיעים מעולם המחשבים והאינטרנט וודאי נתקלתם לא פעם בכותרות המדאיגות שמתריעות מפני פריצה למערכות אשראי או פריצה לרשתות של ארגונים ממשלתיים. תחום אבטחת המידע בארץ ובעולם נמצא בחיתוליו משום שהאינטרנט מתפתח בקצב מהיר יותר מהאבטחה שלו. לכן, אנשי מקצוע בתחום אבטחת המידע הם מבוקשים מאוד בחברות הייטק ובכל עסק למעשה, שמכיל מידע חשוב ברשתות שלו.
קורס אבטחת מידע מציע הכשרה מקצועית שתאפשר השתלבות מקצועית בתחום זה ומכשיר את הסטודנטים להכרה ועבודה עם טכנולוגיות מתקדמות ומערכות פופולאריות. יש לשים לב שהקורס אכן מתעדכן מעת לעת בחידושים שנעשים במערכות אבטחת המידע בעולם וכן, במערכות הקיימות שמשתכללות כל הזמן ואיתם הדרישה לעדכון שיטות האבטחה. תחום זה מאפשר לסטודנט ולאיש המקצוע לתרום לתחום ולכן משלב גם יצירתיות, סיפוק וראש גדול.

נייוט מהיר